• Працюємо влітку •
літнього оздоровчого періоду - 2024
- Забезпечення ефективної комунікації учасників освітнього процесу.
- Формування високої опірності організму дітей різним захворюванням.
- Забезпечення безпеки учасників освітнього процесу.
- Виховання стійкого інтересу дитини до активної рухової діяльності.
- Закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань.
- Забезпечення позитивного психоемоційного стану учасників освітнього процесу у період воєнних дій.
Організація життєдіяльності дітей влітку
Режим дня для дітей 3–го року життя
Час |
Режимні моменти |
Зміст |
7.00-8.00 |
«Ранок радісних зустрічей» |
Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування |
8.00-8.05 |
«Хвилинка-здоровинка» |
Ранкова гімнастика |
8.05-8.15 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до сніданку |
8.15-8.35 |
«Смачно та корисно» |
Сніданок |
8.35-8.45 |
«Водичко, умий личко» |
Гігієнічні процедури |
8.45-8.55 |
«Ігрова хвилинка» |
Ігрова пауза, підготовка до занять |
8.55-9.10 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 1 |
10.30 |
«Вітамінна хвилинка» |
Прийом соку, фруктів |
9.10.-11.10 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки |
11.10-11.30 |
«Здоровенькими зростаймо» |
Загартувальні процедури, підготовка до обіду |
11.30-12.00 |
«Смачно та корисно» |
Обід |
12.00-15.00 |
«Заглядає сон до вікон» |
Підготовка до сну, сон |
15.00-15.20 |
«Потягушки» |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходи |
15.20-15.30 |
«Ростемо граючись» |
Самостійна ігрова діяльність дітей |
15.30-15.40 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до підвечірку |
15.40-16.00 |
«Смачно та корисно» |
Підвечірок |
16.00-16.10 |
«Водичко, умий личко» |
Гігієнічні процедури |
16.10-16.20 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 2 |
16.20-17.30 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками, повернення дітей додому |
Режим дня для дітей 4–го року життя
Час |
Режимні моменти |
Зміст |
7.00-8.10 |
«Ранок радісних зустрічей» |
Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування (на вулиці) |
8.10-8.20 |
«Хвилинка-здоровинка» |
Ранкова гімнастика |
8.20-8.30 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до сніданку |
8.30-8.50 |
«Смачно та корисно» |
Сніданок |
8.50-9.00 |
«Ігрова хвилинка» |
Ігрова пауза, підготовка до занять |
9.00-9.15 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 1 |
9.15-9.25 |
«Хвилинка пустощів» |
Ігри на зняття емоційної напруги |
9.25-9.40 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 2 |
10.30 |
«Вітамінна хвилинка» |
Прийом соку, фруктів |
9.40-12.05 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки |
12.05-12.30 |
«Здоровенькими зростаймо» |
Загартувальні процедури, підготовка до обіду |
12.30-13.00 |
«Смачно та корисно» |
Обід |
13.00-15.30 |
«Заглядає сон до вікон» |
Підготовка до сну, сон |
15.30-15.45 |
«Потягушки» |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходи |
15.45-16.10 |
«Ростемо граючись» |
Самостійна ігрова діяльність дітей, індивідуальна робота, словесні, творчі ігри |
16.10-16.20 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до підвечірку |
16.20-16.40 |
«Смачно та корисно» |
Підвечірок |
16.40-17.30 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками, повернення дітей додому |
Режим дня для дітей 5–го року життя
Час |
Режимні моменти |
Зміст |
7.00-8.15 |
«Ранок радісних зустрічей» |
Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування (на вулиці) |
8.15-8.25 |
«Хвилинка-здоровинка» |
Ранкова гімнастика |
8.25-8.35 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до сніданку |
8.35-8.55 |
«Смачно та корисно» |
Сніданок |
8.55-9.10 |
«Ігрова хвилинка» |
Ігрова пауза, підготовка до занять |
9.10-9.30 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 1 |
9.30-9.40 |
«Хвилинка пустощів» |
Ігри на зняття емоційної напруги |
9.40-10.00 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 2 |
10.30 |
«Вітамінна хвилинка» |
Прийом соку, фруктів |
10.00-12.10 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки |
12.10-12.30 |
«Здоровенькими зростаймо» |
Загартувальні процедури, підготовка до обіду |
12.30-13.00 |
«Смачно та корисно» |
Обід |
13.00-15.30 |
«Заглядає сон до вікон» |
Підготовка до сну, сон |
15.30-15.45 |
«Потягушки» |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходи |
15.45-16.15 |
«Ростемо граючись» |
Самостійна ігрова діяльність дітей, словесні, творчі ігри |
16.15-16.20 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до підвечірку |
16.20-16.40 |
«Смачно та корисно» |
Підвечірок |
16.40-17.30 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками, повернення дітей додому |
Режим дня для дітей 6–го року життя
Час |
Режимні моменти |
Зміст |
7.00-8.20 |
«Ранок радісних зустрічей» |
Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування (на вулиці) |
8.20-8.30 |
«Хвилинка-здоровинка» |
Ранкова гімнастика |
8.30-8.35 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до сніданку |
8.35-8.55 |
«Смачно та корисно» |
Сніданок |
8.55-9.10 |
«Ігрова хвилинка» |
Ігрова пауза, підготовка до занять |
9.10-9.35 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 1 |
9.35-9.45 |
«Хвилинка пустощів» |
Ігри на зняття емоційної напруги |
9.45-10.10 |
«Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» |
Заняття 2 |
10.30 |
«Вітамінна хвилинка» |
Прийом соку, фруктів |
10.10-12.15 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки |
12.15-12.35 |
«Здоровенькими зростаймо» |
Загартувальні процедури, підготовка до обіду |
12.35-13.05 |
«Смачно та корисно» |
Обід |
13.05-15.20 |
«Заглядає сон до вікон» |
Підготовка до сну, сон |
15.20-15.35 |
«Потягушки» |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходи |
15.35-16.15 |
«Ростемо граючись» |
Самостійна ігрова діяльність дітей, словесні, творчі ігри |
16.15-16.20 |
«Водичко, умий личко» |
Підготовка до підвечірку |
16.20-16.40 |
«Смачно та корисно» |
Підвечірок |
16.40-17.30 |
«Весела прогулянка» |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками, повернення дітей додому |
Організація
навчально-пізнавальної діяльності
в літній період
Розклад занять для дітей 3-го року життя
День тижня |
Вид діяльності |
Понеділок
|
1. Фізкультура
2. Пізнавальний + художньо-естетичний розвиток (Ознайомлення з природою + Малювання / Ліплення /Аплікація) |
Вівторок
|
1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Сенсорний розвиток (Логіко-математична діяльність) |
Середа
|
1. Фізкультура
2. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературно-мовленнєва діяльність) |
Четвер
|
1. Фізкультура
2. Пізнавальний + сенсорний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Логіко-математична діяльність) |
П’ятниця
|
1. Розваги
2. ОБЖД |
Розклад занять для дітей 4-го року життя
День тижня |
Вид діяльності |
Понеділок
|
1. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
2. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) |
Вівторок
|
|
Середа
|
1. Фізкультура
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер
|
1. Фізкультура 2. Пізнавальний розвиток + художньо-естетичний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Малювання / Ліплення /Аплікація) |
П’ятниця
|
1. Розваги, літературна та театралізована діяльність
2. ОБЖД |
Розклад занять для дітей 5-го року життя
День тижня |
Вид діяльності |
Понеділок
|
1. Художньо-естетичний розвиток + (Музична діяльність) 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність) |
Вівторок
|
1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність) |
Середа
|
1. Фізкультура
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер
|
1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток + художньо-естетичний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Малювання / Ліплення /Аплікація) |
П’ятниця
|
1. Розваги, літературна та театралізована діяльність 2. ОБЖД |
Розклад занять для дітей 6-го року життя
День тижня |
Вид діяльності |
Понеділок
|
1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність) |
Вівторок
|
1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Середа
|
1. Фізкультура
2. Мовленнєвий розвиток + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Грамота +Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер
|
1. Фізкультура 2. Пізнавальний розвиток + художньо-естетичний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Ознайомлення з природою + Логіко-математична діяльність + Малювання / Ліплення /Аплікація) |
П’ятниця
|
1. Розваги, літературна та театралізована діяльність
2. ОБЖД |
ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
«Дитяча академія літніх наук»
Місяць |
Тема тижня |
Тема дня |
Червень
|
Дитина у світі людей |
День захисту дітей День дружби Усі ми різні (вік, раса, характер тощо) Моя родина Всі професії важливі |
Навчився сам – навчи іншого |
Майстерня добрих справ Знаємо наші права Майструємо іграшки для малят Лікарня для книжок Учимося гарних манер |
|
Тиждень веселих розваг |
День музики День сміху День театру День танцю День розваг |
|
Тиждень всезнайок |
День математики День рідної мови Світ навколо нас Моя країна – Україна День вікторин |
|
Липень
|
Коли це буває? |
День календаря День осені День зими День весни День літа |
Тиждень спорту і здоров`я |
День спорту День гігієни День здоров`я День лікарських рослин День безпеки |
|
В гостях у казки |
Мандруємо казками Мої улюблені казкові герої Інсценуємо казки День юного казкаря День загадок |
|
Тиждень експериментів |
День води День грунту, глини і піску Магніт-помічник Експериментуємо з рослинами День припущень, або А що було б, якби?.. |
|
Серпень
|
Тиждень спілкування з природою |
День рослин День тварин День птахів День космосу День захисника природи |
Тиждень пізнання |
День тканини та паперу День металу, гуми, скла Звідки хліб прийшов Причина – наслідок, або що як відбувається День чомучок |
|
Тиждень улюблених ігор |
Моя улюблена іграшка День спортивних ігор День настільних ігор Ігротека для малюків День улюблених ігор |
|
Тиждень добрих справ |
День ввічливості День доброти Маленькі помічники Наша поведінка серед інших Добре і погано |
|
Тиждень цікавих справ |
День захоплень День подорожей День мрійника День фантазії День цікавих спогадів |