rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline

 Працюємо влітку 

 
Завдання
літнього оздоровчого періоду - 2018
 
  • Формування високої опірності  організму  дітей  різним захворюванням.
  • Створення умов, що  забезпечують  охорону  життя  і  здоров'я  дітей.
  • Виховання стійкого інтересу  дитини  до  активної  рухової  діяльності.
  • Закріплення, уточнення, розширення  запасу  набутих  упродовж  навчального  року  знань.
  • Забезпечення позитивного емоційного  стану  дитини.
 

                                                        

 


 Організація  життєдіяльності  дітей влітку

 

Режим  дня  для  дітей 3–го року життя

 Час

 Режимні  моменти

 Зміст

7.00-8.00

«Ранок  радісних  зустрічей»

Огляд  дітей, ігри, індивідуальне  спілкування

8.00-8.05

«Хвилинка-здоровинка»

Ранкова  гімнастика

8.05-8.15

«Водичко, умий  личко»

Підготовка  до  сніданку                              

8.15-8.35

«Смачно  та  корисно»

Сніданок

8.35-8.45

«Водичко, умий  личко»

Гігієнічні  процедури

8.45-8.55

«Ігрова  хвилинка»

Ігрова  пауза,

підготовка  до занять

8.55-9.10

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття  1

10.30

«Вітамінна  хвилинка»

Прийом  соку,  фруктів

9.10.-11.10

«Весела  прогулянка»

Підготовка  до прогулянки, прогулянка     (спостереження,     індивідуальна робота,

самостійна  ігрова  діяльність), повернення  з  прогулянки  

11.10-11.30

«Здоровенькими  зростаймо»

Загартувальні  процедури,  підготовка  до  обіду                               

11.30-12.00

«Смачно  та  корисно»

 Обід

12.00-15.00

«Заглядає  сон  до  вікон»

Підготовка  до  сну, сон

15.00-15.20

«Потягушки»

Поступовий підйом,

гімнастика  пробудження, культурно-гігієнічні  заходи

15.20-15.30

«Ростемо граючись»

Самостійна  ігрова діяльність  дітей

15.30-15.40

«Водичко, умий  личко»

 Підготовка  до  підвечірку                              

15.40-16.00

«Смачно  та  корисно»

 Підвечірок

16.00-16.10

«Водичко, умий  личко»

Гігієнічні  процедури

16.10-16.20

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття  2

16.20-17.30

«Весела  прогулянка»

Підготовка до прогулянки, прогулянка,  індивідуальні ігри, самостійна діяльність  дітей, бесіди з батьками,

повернення  дітей   додому                                                                    

 

 

 

Режим  дня  для  дітей 4–го року життя            

      Час

 Режимні  моменти

 Зміст

7.00-8.10

«Ранок  радісних  зустрічей»

Огляд  дітей, ігри, індивідуальне  спілкування  (на вулиці)

8.10-8.20

«Хвилинка-здоровинка»

Ранкова  гімнастика

8.20-8.30

«Водичко, умий  личко»

 Підготовка  до  сніданку                              

8.30-8.50

«Смачно  та  корисно»

Сніданок 

8.50-9.00

«Ігрова  хвилинка»

Ігрова  пауза,

підготовка  до занять

9.00-9.15

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття 1

9.15-9.25

«Хвилинка  пустощів»

Ігри  на  зняття  емоційної  напруги

9.25-9.40

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття 2

10.30

«Вітамінна  хвилинка»

Прийом  соку,  фруктів

9.40-12.05

«Весела  прогулянка»

Підготовка  до прогулянки, прогулянка      (спостереження,     індивідуальна робота,

самостійна  ігрова  діяльність), повернення  з  прогулянки  

12.05-12.30

«Здоровенькими  зростаймо»

Загартувальні  процедури,  підготовка  до  обіду                               

12.30-13.00

«Смачно  та  корисно»

Обід

13.00-15.30

«Заглядає  сон  до  вікон»

Підготовка  до  сну, сон

15.30-15.45

«Потягушки»

Поступовий  підйом,

гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні  заходи

15.45-16.10

«Ростемо граючись»

Самостійна  ігрова   діяльність  дітей,  індивідуальна   робота, словесні, творчі  ігри

16.10-16.20

«Водичко, умий  личко»

Підготовка  до  підвечірку                              

16.20-16.40

«Смачно  та  корисно»

Підвечірок

16.40-17.30

«Весела  прогулянка»

Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність  дітей, бесіди з батьками,  повернення дітей  додому                                                                    

 

 

Режим  дня  для  дітей 5–го року життя 

 Час

 Режимні  моменти

 Зміст

7.00-8.15

«Ранок  радісних  зустрічей»

Огляд  дітей, ігри, індивідуальне  спілкування 

(на вулиці)

8.15-8.25

«Хвилинка-здоровинка»

Ранкова  гімнастика

8.25-8.35

«Водичко, умий  личко»

Підготовка  до  сніданку                              

8.35-8.55

«Смачно  та  корисно»

Сніданок

8.55-9.10

«Ігрова  хвилинка»

Ігрова  пауза,

підготовка  до занять

9.10-9.30

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття 1

9.30-9.40

«Хвилинка  пустощів»

Ігри  на  зняття  емоційної  напруги

9.40-10.00

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття 2

10.30

«Вітамінна  хвилинка»

Прийом  соку,  фруктів

10.00-12.10

«Весела  прогулянка»

Підготовка  до прогулянки, прогулянка (спостереження,     індивідуальна робота, самостійна  ігрова  діяльність), повернення  з  прогулянки  

12.10-12.30

«Здоровенькими  зростаймо»

Загартувальні  процедури,  підготовка  до  обіду                               

12.30-13.00

«Смачно  та  корисно»

Обід 

13.00-15.30

«Заглядає  сон  до  вікон»

Підготовка  до  сну, сон

15.30-15.45

«Потягушки»

Поступовий  підйом, гімнастика  пробудження, культурно-гігієнічні  заходи

15.45-16.15

«Ростемо граючись»

Самостійна  ігрова діяльність  дітей, словесні, творчі  ігри

16.15-16.20

«Водичко, умий  личко»

Підготовка  до  підвечірку                              

16.20-16.40

«Смачно  та  корисно»

Підвечірок

16.40-17.30

«Весела  прогулянка»

Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність  дітей, бесіди з батьками,

повернення дітей  додому                                                                    

 

 

Режим  дня  для  дітей 6–го року життя 

 Час

 Режимні  моменти

 Зміст

7.00-8.20

«Ранок  радісних  зустрічей»

Огляд  дітей, ігри, індивідуальне  спілкування   (на вулиці)

8.20-8.30

«Хвилинка-здоровинка»

Ранкова  гімнастика

8.30-8.35

«Водичко, умий  личко»

Підготовка  до  сніданку                              

8.35-8.55

«Смачно  та  корисно»

Сніданок

8.55-9.10

«Ігрова  хвилинка»

Ігрова  пауза,  підготовка  до занять

9.10-9.35

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття 1

9.35-9.45

«Хвилинка  пустощів»

Ігри  на  зняття  емоційної  напруги

9.45-10.10

«Розвивальна, виховна та  навчальна діяльність»

Заняття 2

10.30

«Вітамінна  хвилинка»

Прийом  соку,  фруктів

10.10-12.15

«Весела  прогулянка»

Підготовка  до прогулянки, прогулянка  (спостереження,     індивідуальна  робота, самостійна  ігрова  діяльність), повернення  з  прогулянки  

12.15-12.35

«Здоровенькими  зростаймо»

Загартувальні  процедури,  підготовка  до  обіду                               

12.35-13.05

«Смачно  та  корисно»

Обід 

13.05-15.20

«Заглядає  сон  до  вікон»

Підготовка  до  сну, сон

15.20-15.35

«Потягушки»

Поступовий  підйом,

гімнастика  пробудження, культурно-гігієнічні  заходи

15.35-16.15

«Ростемо граючись»

Самостійна  ігрова діяльність  дітей, словесні, творчі  ігри

16.15-16.20

«Водичко, умий  личко»

                            Підготовка  до  підвечірку                              

16.20-16.40

«Смачно  та  корисно»

Підвечірок

16.40-17.30

«Весела прогулянка»

Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність  дітей, бесіди з батьками,

повернення дітей  додому                                                                    

                                                        

 

 

Організація 

навчально-пізнавальної  діяльності 

в  літній  період

 

 

Розклад  занять  для  дітей  3-го  року  життя

 

 День  тижня

Вид  діяльності

 

Понеділок

 

 

 1. Фізкультура

 

 2. Пізнавальний + художньо-естетичний  розвиток (Ознайомлення  з  природою  + Малювання / Ліплення /Аплікація)

 Вівторок

 

 

1. Художньо-естетичний  розвиток  (Музична  діяльність)

 

2. Сенсорний розвиток   (Логіко-математична  діяльність)  

 

Середа

 

 

1.    Фізкультура

 

2.    Художньо-мовленнєвий  розвиток   (Літературно-мовленнєва  діяльність)


Четвер

 

  

1.    Фізкультура

 

2.  Пізнавальний  + сенсорний  розвиток (Ознайомлення з довкіллям  + Логіко-математична  діяльність) 

 

    Пятниця

 

 

1.  Розваги

 

2.  ОБЖД 

       

                   

Розклад  занять  для  дітей  4-го  року  життя

                                             

 День  тижня

Вид  діяльності

 

Понеділок

 

 

1.    Пізнавальний  +  мовленнєвий розвиток  (Ознайомлення  з  природою  +  Мовленнєва  діяльність)

 

2.    Художньо-естетичний  розвиток  (Музична  діяльність)

 

Вівторок

 

 

  1. 1. Фізкультура
  2. 2. Пізнавальний  розвиток    (Логіко-математична  діяльність) 

 

 

Середа

 

1.    Фізкультура

 

2.    Мовленнєвий  + пізнавальний розвиток   (Мовленнєва  діяльність + Ознайомлення  з  довкіллям)

  

Четвер

 

  

1. Фізкультура

2. Пізнавальний  розвиток + художньо-естетичний  розвиток  (Ознайомлення  з  довкіллям + Малювання / Ліплення /Аплікація)

 

    Пятниця

 

    

1.  Розваги,  літературна  та  театралізована  діяльність

 

2.  ОБЖД

 

Розклад  занять  для  дітей  5-го  року  життя

 

 День  тижня

Вид  діяльності

  

Понеділок

 

 

1.    Художньо-естетичний  розвиток +  (Музична  діяльність)

 

2.  Пізнавальний  +  мовленнєвий розвиток (Ознайомлення  з  природою  + Мовленнєва  діяльність) 


 Вівторок

 

 

1.  Фізкультура

 

2. Пізнавальний  розвиток   (Логіко-математична  діяльність) 

  

Середа

 

1.    Фізкультура

 

2.    Мовленнєвий  +  пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)


Четвер

 

 

1. Фізкультура

 

2. Пізнавальний  розвиток  + художньо-естетичний  розвиток  (Ознайомлення  з  довкіллям  +  Малювання / Ліплення /Аплікація) 

 

    Пятниця

 

1.  Розваги,  літературна  та  театралізована  діяльність

 

2.  ОБЖД

 

 

Розклад  занять  для  дітей  6-го  року  життя

 

 День  тижня

Вид  діяльності

 

 

Понеділок

 

 

1.  Фізкультура

 

  2. Пізнавальний  + мовленнєвий розвиток  (Ознайомлення  з  природою + Мовленнєва  діяльність)

 Вівторок

 

 

       1. Художньо-естетичний  розвиток (Музична  діяльність)

 

  2. Пізнавальний розвиток   (Логіко-математична  діяльність +  Ознайомлення  з  довкіллям) 

 

Середа

 

 

1.  Фізкультура

 

 2. Мовленнєвий  розвиток + пізнавальний  розвиток  (Мовленнєва  діяльність + Грамота +Ознайомлення  з  довкіллям)


Четвер

 

 

  1. Фізкультура

 

  2. Пізнавальний розвиток +  художньо-естетичний  розвиток  (Ознайомлення  з  довкіллям  + Ознайомлення  з  природою +  Логіко-математична  діяльність +  Малювання / Ліплення /Аплікація) 


    Пятниця

 

 

1.   Розваги,  літературна  та  театралізована  діяльність

 

2. ОБЖД 

                                               

 

 

ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ

 

«Дитяча  академія  літніх  наук»

Місяць

 Тема  тижня

 Тема  дня 

Червень

 

 

 

 Дитина  у  світі  людей

 День  захисту  дітей

День  дружби    

Усі  ми  різні  (вік, раса, характер тощо)        Моя  родина

Всі  професії  важливі 

 Навчився  сам –  навчи  іншого

Майстерня  добрих  справ

Знаємо  наші  права

Майструємо  іграшки  для  малят

Лікарня  для  книжок

Учимося  гарних  манер 

 Тиждень  веселих  розваг

День  музики

День  сміху

День  театру

День  танцю

День  розваг 

 Тиждень   всезнайок

День   математики

День   рідної  мови

Світ  навколо  нас

Моя країна – Україна

День  вікторин 

Липень

 

 


 

Коли  це  буває?

День  календаря

День  осені

День  зими

День  весни

День  літа

 Тиждень  спорту  і  здоров`я

 День  спорту

День  гігієни

День  здоров`я

День  лікарських  рослин

День  безпеки 

 В  гостях  у  казки

Мандруємо  казками

Мої  улюблені  казкові  герої

Інсценуємо  казки

День  юного  казкаря

День  загадок

 Тиждень  експериментів

День  води

День  грунту,  глини  і  піску

Магніт-помічник

Експериментуємо  з  рослинами

День  припущень,  або  А  що  було  б,  якби?..

Серпень

 

 

 

 Тиждень  спілкування  з  природою

День  рослин

День  тварин

День  птахів

День   космосу

День  захисника  природи 

 Тиждень  пізнання

День  тканини  та  паперу

День  металу, гуми, скла

Звідки  хліб  прийшов

Причина – наслідок, або  що  як  відбувається

День  чомучок 

 Тиждень  улюблених  ігор

Моя  улюблена  іграшка

День  спортивних  ігор

День  настільних  ігор

Ігротека  для  малюків

День  улюблених  ігор 

 Тиждень  добрих  справ

День  ввічливості

День  доброти

Маленькі  помічники

Наша  поведінка  серед  інших

Добре  і  погано 

 Тиждень  цікавих  справ

День  захоплень

День  подорожей

День  мрійника

День  фантазії

День  цікавих  спогадів