Залишити
відгук
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline

РЕЖИМ ДНЯ

logo
Організація життєдіяльності дітей (режим дня для дітей 3–го року життя)
Час Режимні моменти Зміст
7.00-8.00 «Ранок радісних зустрічей» Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування
8.00-8.05 «Хвилинка-здоровинка» Ранкова гімнастика
8.05-8.15 «Водичко, умий личко» Підготовка до сніданку
8.15-8.35 «Смачно та корисно» Сніданок
8.35-8.45 «Водичко, умий личко» Гігієнічні процедури
8.45-8.55 «Ігрова хвилинка» Ігрова пауза, підготовка до занять
8.55-9.10 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 1
9.10-9.30 «Хвилинка пустощів» Ігрова діяльність
9.30.-11.15 «Весела прогулянка» Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, cамостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки
11.15-11.30 «Водичко, умий личко» Підготовка до обіду
11.35-12.05 «Смачно та корисно» Обід
12.05-15.00 «Заглядає сон до вікон» Підготовка до сну, сон
15.00-15.20 «Потягушки» Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходи
15.20-15.30 «Ростемо граючись» Самостійна ігрова діяльність дітей
15.30-15.40 «Водичко, умий личко» Підготовка до підвечірку
15.40-16.00 «Смачно та корисно» Підвечірок
16.00-16.10 «Водичко, умий личко» Гігієнічні процедури
16.10-16.20 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 2
16.20-17.30 «Весела прогулянка» Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками,повернення дітей додому
Організація життєдіяльності дітей (режим дня для дітей 4–го року життя)
Час Режимні моменти Зміст
7.00-8.10 «Ранок радісних зустрічей» Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування
8.10-8.20 «Хвилинка-здоровинка» Ранкова гімнастика
8.20-8.30 «Водичко, умий личко» Підготовка до сніданку
8.30-8.50 «Смачно та корисно» Сніданок
8.50-9.00 «Ігрова хвилинка» Ігрова пауза, підготовка до занять
9.00-9.15 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 1
9.15-9.25 «Хвилинка пустощів» Ігри на зняття емоційної напруги
9.25.-9.40 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 2
9.40-12.20 «Весела прогулянка» Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки
12.20-12.30 «Водичко, умий личко» Підготовка до обіду
12.30-13.00 «Смачно та корисно» Обід
13.00-15.30 «Заглядає сон до вікон» Підготовка до сну, сон
15.30-15.45 «Потягушки» Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходий
15.45-16.10 «Ростемо граючись» Самостійна ігрова діяльність дітей, індивідуальна робота, словесні, творчі ігри
16.10-16.20 «Водичко, умий личко» Підготовка до підвечірку
16.00-16.10 «Водичко, умий личко» Гігієнічні процедури
16.20-16.40 «Смачно та корисно» Підвечірок
16.40-17.30 «Весела прогулянка» Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками, повернення дітей додому
Організація життєдіяльності дітей (режим дня для дітей 5–го року життя)
Час Режимні моменти Зміст
7.00-8.15 «Ранок радісних зустрічей» Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування (на вулиці)
8.15-8.25 «Хвилинка-здоровинка» Ранкова гімнастика
8.25-8.35 «Водичко, умий личко» Підготовка до сніданку
8.35-8.55 «Смачно та корисно» Сніданок
8.55-9.10 «Ігрова хвилинка» Ігрова пауза, підготовка до занять
9.10-8.30 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 1
9.30-9.40 «Хвилинка пустощів» Ігри на зняття емоційної напруги
9.40-10.00 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 2
10.00.-12.25 «Весела прогулянка» Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки
12.25-12.30 «Водичко, умий личко» Підготовка до обіду
12.30-13.00 «Смачно та корисно» Обід
13.00-15.30 «Заглядає сон до вікон» Підготовка до сну, сон
15.30-15.45 «Потягушки» Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходи
15.45-16.15 «Ростемо граючись» Самостійна ігрова діяльність дітей, словесні, творчі ігри
16.15-16.20 «Водичко, умий личко» Підготовка до підвечірку
16.20-16.40 «Смачно та корисно» Підвечірок
16.40-17.30 «Весела прогулянка» ГіПідготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками, повернення дітей додому
Організація життєдіяльності дітей (режим дня для дітей 6–го року життя)
Час Режимні моменти Зміст
7.00-8.20 «Ранок радісних зустрічей» Огляд дітей, ігри, індивідуальне спілкування (на вулиці)
8.20-8.30 «Хвилинка-здоровинка» Ранкова гімнастика
8.30-8.35 «Водичко, умий личко» Підготовка до сніданку
8.35-8.55 «Смачно та корисно» Сніданок
8.55-9.10 «Ігрова хвилинка» Ігрова пауза, підготовка до занять
9.10-9.35 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 1
9.10-9.30 «Хвилинка пустощів» Ігри на зняття емоційної напруги
9.45.-10.10 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 2
10.10-12.30 «Весела прогулянка» Підготовка до прогулянки, прогулянка (спостереження, індивідуальна робота, самостійна ігрова діяльність), повернення з прогулянки
12.30-12.35 «Водичко, умий личко» Підготовка до обіду
12.35-13.05 «Смачно та корисно» Обід
13.05-15.20 «Заглядає сон до вікон» Підготовка до сну, сон
15.20-15.35 «Ростемо граючись» Самостійна ігрова діяльність дітей
15.30-15.40 «Потягушки» Поступовий підйом, гімнастика пробудження, культурно-гігієнічні заходи
15.35-15.50 «Ростемо граючись» Самостійна ігрова діяльність дітей, словесні, творчі ігри
15.50-16.15 «Розвивальна, виховна та навчальна діяльність» Заняття 3
16.15-16.20 «Водичко, умий личко»» Підготовка до підвечірку
16.20-16.40 «Смачно та корисно» Підвечірок
16.40-17.30 «Весела прогулянка» Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні ігри, самостійна діяльність дітей, бесіди з батьками, повернення дітей додому
  

У  чергових  групах  вечірня  прогулянка  продовжується  до  19.00 год.