Залишити
відгук
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline

Методична робота

logo
logo
logo

Колектив  комунального  закладу  "Дошкільний  навчальний   заклад  (ясла-садок)  комбінованого  типу № 1 «Червона шапочка»  Слобожанської  селищної  ради" вже понад 40 років працює над розв`язанням пріоритетних завдань дошкільної освіти в Україні. Вихователі й фахівці активно впроваджують у педагогічний процес сучасні освітні технології, забезпечують повноцінний фізичний і психічний розвиток малят, сприяють всебічному гармонійному розвитку особистості дитини-дошкільника; здійснюють широку просвітницьку роботу серед батьків.

У 2021-2022 н.р. колектив розпочав  роботу над ІІ етапом (практичним  (системним)) Програми обласного науково-методичного проєкту «Педагогічні стратегії  розвитку   самоефективної особистості  в  освітньому  просторі  Нової  української  школи»

                                                  Завдання роботи на  другому етапі:
    • Аналіз визначених напрямків роботи, педагогічного досвіду, обґрунтування основних ідей для широкого запровадження, аналіз матеріалів діагностики рівня розвитку основних компонентів самоефективності вихованців та їх навчальних досягнень.
   • Узагальнення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні ефективності досвіду доцільно використовувати науково обґрунтовані критерії: актуальність, відповідність сучасним викликам і завданням проєкту, оригінальність, новизна, стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність витрат часу, зусиль, засобів, що відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріально-технічної бази навчальних закладів).

 

 Структура   методичної роботи ЗДО  №1 «Червона  шапочка»

logo

Функції  методичної служби закладу:

♦  забезпечення професійною інформацією;
♦  організація методичної й науково-дослідної роботи ЗДО;
♦  підтримка експериментальної роботи педагогів в ЗДО;
♦  діагностика та  аналіз навчально-виховного процесу;
♦  організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
♦  допомога педагогам в підготовці до атестації;
♦  організація підвищення кваліфікації;
♦  допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
♦  виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
♦  участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
♦  методична допомога в проведенні відкритих заходів, професійних конкурсів.

Основні компоненти змісту методичної роботи:

⇒  отримання знань педагогами  та  вміння їх реалізувати на практиці;
⇒  наявність результативності в педагогічній роботі;
⇒  створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.

Принципи методичної роботи:

• педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
• випереджувальний характер методичної роботи.