• Методична робота •
Колектив закладу дошкільної освіти «Червона шапочка» вже понад 40 років працює над розв`язанням пріоритетних завдань дошкільної освіти в Україні. Вихователі й фахівці активно впроваджують у педагогічний процес сучасні освітні технології, забезпечують повноцінний фізичний і психічний розвиток малят, сприяють всебічному гармонійному розвитку особистості дитини-дошкільника; здійснюють широку просвітницьку роботу серед батьків.
У 2023-2024 н.р. колектив продовжує роботу над ІІІ етапом (підсумковим) Програми обласного науково-методичного проєкту «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»
Завдання роботи на третьому етапі:
• узагальнення перспективного педагогічного досвіду роботи з розвитку основних компонентів самоефективності дошкільників;
• розробка електронних дидактичних матеріалів з різних розділів програми;
• аналіз даних моніторингу рівня розвитку основних компонентів самоефективності дошкільників;
• обмін досвідом між ЗДО громади.
Структура методичної роботи ЗДО «Червона шапочка»
Функції методичної служби закладу:
♦ забезпечення професійною інформацією;
♦ організація методичної й науково-дослідної роботи ЗДО;
♦ підтримка експериментальної роботи педагогів в ЗДО;
♦ діагностика та аналіз навчально-виховного процесу;
♦ організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
♦ допомога педагогам в підготовці до атестації;
♦ організація підвищення кваліфікації;
♦ допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
♦ виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
♦ участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
♦ методична допомога в проведенні відкритих заходів, професійних конкурсів.
Основні компоненти змісту методичної роботи:
⇒ отримання знань педагогами та вміння їх реалізувати на практиці;
⇒ наявність результативності в педагогічній роботі;
⇒ створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.
Принципи методичної роботи:
• педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
• випереджувальний характер методичної роботи.