• РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ •
День тижня | Вид діяльності |
---|---|
Понеділок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність) 3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) |
Вівторок | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Логіко-математичний розвиток (Математика) |
Середа | 1. Фізкультура 2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям) 3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
П’ятниця |
1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературно-мовленнєва діяльність) 2. Розваги |
День тижня | Вид діяльності |
---|---|
Понеділок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья) 3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) |
Вівторок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність) |
Середа | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям) 3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
П’ятниця |
1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність) 2. Розваги |
День тижня | Вид діяльності |
---|---|
Понеділок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья) 3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) |
Вівторок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність) |
Середа | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям) 3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
П’ятниця |
1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність) 2. Розваги |
День тижня | Вид діяльності |
---|---|
Понеділок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья) 3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) |
Вівторок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність) |
Середа | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям) 3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
П’ятниця |
1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність) 2. Розваги |
День тижня | Вид діяльності |
---|---|
Понеділок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья) 3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) |
Вівторок | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність) |
Середа | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям) 3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
П’ятниця |
1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність) 2. Розваги |
День тижня | Вид діяльності |
---|---|
Понеділок | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність) 3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)я) |
Вівторок | 1. Фізкультура 2. Логіко-математичний + пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Середа | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Мовленнєвий розвиток + пізнавальний (Мовленнєва діяльність + Грамота + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер | 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + логіко-математичний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Ознайомлення з природою + Логіко-математична діяльність )
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
П’ятниця | 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність ) 2. Розваги |
День тижня | Вид діяльності |
---|---|
Понеділок | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність) 3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) |
Вівторок | 1. Фізкультура 2. Логіко-математичний + пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність + Ознайомлення з довкіллям) |
Середа | 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 2. Мовленнєвий розвиток + пізнавальний (Мовленнєва діяльність + Грамота + Ознайомлення з довкіллям) |
Четвер | 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + логіко-математичний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Ознайомлення з природою + Логіко-математична діяльність) 3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) |
П’ятниця | 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність) 2. Розваги |