rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline

РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей раннього віку (3-й рік життя) Група №1 "ЗАЙЧАТА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + Художньо-естетичний розвиток (Ознайомлення з природою + Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Сенсорний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий розвиток (Мовленнєва діяльність)
Четвер 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + Сенсорний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Логіко-математична діяльність)
П’ятниця 1. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
2. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературно-мовленнєва діяльність)
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей раннього віку (3-й рік життя) Група №2 "ВИШЕНЬКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + Художньо-естетичний розвиток (Ознайомлення з природою + Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Сенсорний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Фізкультура
2. Мовленнєвий розвиток (Мовленнєва діяльність)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + Сенсорний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Логіко-математична діяльність)
П’ятниця 1. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
2. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературно-мовленнєва діяльність)
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей середнього віку (5-й рік життя) Група №4 "БЕРІЗКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Фізкультура
2. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна діяльність)
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей середнього віку (5-й рік життя) Група №5 "ЗІРОЧКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Фізкультура
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
2. Фізкультура
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей молодшого віку (4-й рік життя) Група №7 "КАПІТОШКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)ь)
Середа 1. Фізкультура
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
2. Фізкультура
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей старшого віку (6-й рік життя) Група №10 "РОМАШКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (У світі природи + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)я)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Логіко-математичний + пізнавальний розвиток (Математика + У світі предметів та людей)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий розвиток + пізнавальний (Мовленнєва діяльність + Грамота + У світі предметів та людей)
Четвер 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + логіко-математичний розвиток (У світі предметів та людей + У світі природи + Математика)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність )
2. Фізкультураь)
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей старшого віку (6-й рік життя) Група №8  "КАЛИНКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (У світі природи + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Грамота + У світі предметів та людей)ь)
Четвер 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток + Логіко-математичний розвиток (У світі предметів та людей + У світі природи + Математика)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання) сть)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
2. Фізкультура
 
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей молодшого віку (4-й рік життя) Група №11 "ВЕСЕЛКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)ь)
Середа 1. Фізкультура
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
2. Фізкультура

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей середнього віку (5-й рік життя) Група №9 "СОНЕЧКО"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) ція)
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Логіко-математичний розвиток (Математика)
Середа 1. Фізкультура
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Фізкультура
2. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей молодшого віку (4-й рік життя) Група №12 "КАЗКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Логіко-математичний розвиток (Математика)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
2. Фізкультура
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей старшого віку (6-й рік життя) Група №3 "ДЗВІНОЧОК"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (У світі природи + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)я)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Логіко-математичний + пізнавальний розвиток (Математика + У світі предметів та людей)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий розвиток + пізнавальний (Мовленнєва діяльність + Грамота + У світі предметів та людей)
Четвер 1. Фізкультура 2. Пізнавальний + логіко-математичний розвиток (У світі предметів та людей + У світі природи + Математика)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність )
2. Фізкультураь)
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей молодшого віку (4-й рік життя) Група №6 "ДЮЙМОВОЧКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура 
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність) 
2. Логіко-математичний розвиток (Математика)
Середа 1.  Фізкультура 
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
2. Фізкультура