Залишити
відгук
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline

РОЗКЛАД  ОРГАНІЗОВАНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ  У  ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ 

 
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей молодшого віку (4-й рік життя) Група №2 "ВИШЕНЬКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація) 
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Логіко-математичний розвиток (Математика)
Середа 1. Фізкультура
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця

1.  Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературно-мовленнєва діяльність)

2. Розваги

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей середнього віку (5-й рік життя) Група №7 "КАПІТОШКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця

1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва  діяльність)

2. Розваги

 

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей середнього віку (5-й рік життя) Група №8 "КАЛИНКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця

1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва  діяльність)

2. Розваги

 

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей середнього віку (5-й рік життя) Група №11 "ВЕСЕЛКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця

1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва  діяльність)

2. Розваги

 

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей середнього віку (5-й рік життя) Група №12 "КАЗКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльністья)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий + пізнавальний розвиток (Мовленнєва діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний розвиток (Ознайомлення з довкіллям)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця

1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва  діяльність)

2. Розваги

 
Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей старшого віку (6-й рік життя) Група №5 "ЗІРОЧКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)я)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Логіко-математичний + пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий розвиток + пізнавальний (Мовленнєва діяльність + Грамота + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Фізкультура

 

2. Пізнавальний + логіко-математичний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Ознайомлення з природою  + Логіко-математична діяльність )

 

3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)

П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність )
2. Розваги

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей старшого віку (6-й рік життя) Група №6 "ДЮЙМОВОЧКА"
День тижня Вид діяльності
Понеділок 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Пізнавальний + мовленнєвий розвиток (Ознайомлення з природою + Мовленнєва діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Ліплення /Аплікація)
Вівторок 1. Фізкультура
2. Логіко-математичний + пізнавальний розвиток (Логіко-математична діяльність + Ознайомлення з довкіллям)
Середа 1. Художньо-естетичний розвиток (Музична діяльність)
2. Мовленнєвий розвиток + пізнавальний (Мовленнєва діяльність + Грамота + Ознайомлення з довкіллям)
Четвер 1. Фізкультура
2. Пізнавальний + логіко-математичний розвиток (Ознайомлення з довкіллям + Ознайомлення з природою + Логіко-математична діяльність)
3. Художньо-естетичний розвиток (Малювання)
П’ятниця 1. Художньо-мовленнєвий розвиток (Літературна + мовленнєва діяльність)
2. Розваги