rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline
rainbowline

Дошкільнятам освіту для сталого розвитку

   Освіта для сталого розвитку — актуальний інноваційний напрям розвитку освіти в Україні та світі. Саме тому це питання є одним з пріоритетних завдань роботи закладу дошкільної освіти №1 «Червона шапочка» на 2019-2020 навчальний рік.
    Так, 26-27 лютого у рамках реалізації цього питання для вихователів закладу був проведений семінар-практикум «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку: особливості реалізації в роботі ЗДО». Метою роботи було: ознайомити педагогів з особливостями реалізації курсу «Освіта для сталого розвитку» у закладі дошкільної освіти. Поглибити знання педагогів щодо використання методів організації роботи з дошкільниками для успішного розв’язання завдань освіти для сталого розвитку. Дати змогу практично розглянути окремі напрямки організації діяльності з дітьми з даного питання. Сприяти підвищенню професійного рівня педагогів та якості здобуття дошкільної освіти. Створити оптимальні умови для реалізації завдань з означеної проблеми.
     Теоретичний блок складався із доповіді - презентації з елементами тренінгу за темою зустрічі та вправи «Друкарська машинка». У практично-діяльнісному блоці до уваги учасників семінару було представлено практичний показ заняття з пошуково-дослідницької діяльності «Земля в пакеті» у групі дітей 6-го р.ж., під час якого вихователь Наталія Зайченко запропонувала маленьким дослідникам у ході пошуково-дослідницьких дій виявити переваги і шкоду від користування поліетиленовими пакетами, а також намагалася підвести дітей до самостійного вибору екологічно доцільної поведінки. Також учасники семінару відвідали практичний показ ігрової діяльності – організацію дидактичної гри «Сортуємо сміття» у групі дітей 5-го р.ж., вихователь Лариса Сич.
     Захід отримав позитивну оцінку його учасників, а також відкрив для педагогів нові можливості у реалізації завдань дошкільної освіти.